Edzés otthon - 4 edzéstipp

edzés otthon - szabadban

Edzés otthon, 4 féle edzéstipp

A hagyományos edzőtermi gépeken történő edzést átveszi lassan a sajáttestsúllyal végezhető edzésforma amiket akár otthoni edzéssel is elvégezhetünk amikor időnk engedi, megfelelő intenzitás mellett 5 – 30 perc időtartam erejéig.

Sokan hallottatok már a fegyencedzésről. Brutális erőt és kinézetet érhetünk el vele, súlyzók és különféle gépek nélkül, sajáttestsúllyal.

Edzés otthon: 

akik nem szeretnének ennyire keményen „hardcore” edzeni azoknak itt javasolunk 4 edzésformát, amit otthon a szabadidőnkben elvégezhetünk és még mindennapi tevékenységünkbe is beépíthetjük, de először a 70%-ban befolyásoló étkezésről beszéljünk.

 

1, Sajáttestsúllyal végezhető gyakorlatok:  aerob edzésmódszer, nincs, vagy minimális mennyiségű eszközre van szükséged. Többek között ilyen a futás, hasprés, törzstámasz „plank”, húzódzkodás, guggolás.

 

2, intervall edzés, mely kardio jellegű mozgásforma. A mozgást nem egyenletes tempóban folyamatosan végezzük, hanem előre tervezett váltakozó szakaszokra bontotva. Intenzív terhelés és pihenő szakaszok váltogatják egymást. A pihenő szakasz ebben az esetben alacsonyabb intenzitást jelent, nem pedig megállást.

 

3, Sport a szabadban. Egyre nagyobb népszerűségnek örvendnek, az olyan szabadban végezhető sporttevékenységek mint pl. a túrázás, kajakozás. Az egész törzsizomzatot edzik, és oxigéndús levegő áramlik a tödőbe és oxigénnel tölti fel testünket a vérkeringés segítségével.

 

4, Kerékpározás, egyben sport de közlekedési eszköz is. Fogjuk úgy fel, hogy eljutunk egyik helyről a másikba amíg sportolunk! Megfelelő intenzitás és távolság megtétele esetén  javul a vérkeringésünk, kardiovaszkuáris teljesítményünk, állóképességünk és az anyagcserénk. A lábakat és a feneket formálja.

 

Edzéshez fontos kiegészítők